szkoła
sp2zawiercie.pl
Nowa
PODZIĘKOWANIA DLA UCZNIÓW NASZEJ SZKOŁY
25
kwi
2024
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Zawierciu. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
Uczniowie klasy II c brali udział w III edycji programu edukacyjnego pt.: „Lubella inspiruje i edukuje”. Program miał na celu edukację dzieci i młodzieży na temat roli produktów zbożowych w codziennej diecie oraz uświadomienie uczniom, jak ważną rolę odgrywają one w odżywianiu.
III edycja programu trwała od 8 listopada 2017 r. do 15 stycznia 2018 r. i wzięło w niej udział ponad 100 000 uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów w całej Polsce.
Wychowawca klasy II c otrzymał od organizatorów szczegółowe scenariusze lekcyjne i materiały dydaktyczne, na podstawie których zostały przeprowadzone trzy kreatywne lekcje.
Uczniowie w trakcie zajęć odkrywali właściwości zbóż, poznawali zasady prawidłowego żywienia w ramach nowatorskiej gry szkolnej, a także mogli przygotować wyjątkowe dania z wykorzystaniem produktów zbożowych.
Na zakończenie kampanii została wypełniona i przesłana do organizatorów ankieta podsumowującą program. Szkoła otrzymała prestiżowy Certyfikat potwierdzający udział uczniów i zaangażowanie nauczycieli w edukację na temat zasad prawidłowego żywienia.
szkoła
sp2zawiercie.pl
Nowa
25
kwi
2024
Więcej
przedszkole
sp2zawiercie.pl
Nowa
22
kwi
2024
Więcej
szkoła
sp2zawiercie.pl
12
kwi
2024
Więcej
szkoła
sp2zawiercie.pl
11
kwi
2024
Więcej
szkoła
przedszkole
sp2zawiercie.pl
4
kwi
2024
Więcej
szkoła
przedszkole
sp2zawiercie.pl
28
mar
2024
Więcej
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.