szkoła
sp2zawiercie.pl
Nowa
Zebrania rodzicielskie - 12.09.2024
9
wrz
2024
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Zawierciu. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
Jednym z celów obchodów Międzynarodowego Dnia Ziemi w szkole jest kształcenie u uczniów świadomości ekologicznej i właściwych postaw wobec otaczającej ich przyrody.
Tegoroczne świętowanie przebiegałou nas etapowo. Rozpoczęliśmy od tworzenia plakatów promujących ideę ochrony naszej planety i dbania o jej przyszłość, oraz pogadanek tematycznych i dyskusji.
Punktem kulminacyjnym był rozegrany 26 kwietnia, turniej ekologiczno-sportowy. Brali w nim udział przedstawiciele wszystkich klas. Pięcioosobowe drużyny zmagały się z różnymi zadaniami – min. wyścig z rozwiązywaniem krzyżówki ekologicznej, segregacja odpadów na czas, toczenie piłki papierowej kijem do hokeja.
Zmagania uczniów oceniało jury w składzie: p. wicedyrektor Katarzyna Pniak-Wnuk, p. Krzysztof Bojanek.
Drużyny z dużym zaangażowaniem walczyły o zwycięstwo w każdej z konkurencji, ucząc się przy tym i doskonale bawiąc. Współzawodnictwo wygrała klasa II a, miejsce drugie zajęła klasa II c, a trzecie klasa III b.
Na koniec wręczone zostały pamiątkowe dyplomy oraz upominki przygotowane dla uczestników przez p. dyrektor Marlenę Szcześniak.
szkoła
sp2zawiercie.pl
Nowa
9
wrz
2024
Więcej
przedszkole
sp2zawiercie.pl
Nowa
3
wrz
2024
Więcej
szkoła
sp2zawiercie.pl
Nowa
3
wrz
2024
Więcej
sp2zawiercie.pl
29
sie
2024
Więcej
szkoła
sp2zawiercie.pl
16
sie
2024
Więcej
szkoła
przedszkole
sp2zawiercie.pl
4
sie
2024
Więcej
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.