szkoła
przedszkole

sp2zawiercie.pl
Uchwała Rady Powiatu Zawierciańskiego w sprawie ...
3
mar
2025
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Zawierciu. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
Czy mit Romea i Julii jest nadal aktualny? Z takim zapytaniem spotkali się uczniowie klasy 8a podczas udziału w Interdyscyplinarnym Programie Edukacji Medialnej Kino – Szkoła. 23 lutego b.r. ósmoklasiści z naszej szkoły, obok uczniów szkół ponadpodstawowych brali udział w prelekcji dotyczącej szeroko rozumianej definicji miłości. Projekcja filmu w reżyserii Krzysztofa Langa pt. Marzec 68 przyczyniła się do podjęcia refleksji czy zakazana miłość szekspirowskich bohaterów jest aktualna we współczesnym świecie. Uczniowie mieli możliwość poznać tło historyczne, warunki i okoliczności życia młodych dorosłych w 1968 roku, zrozumienia pojęć ówczesnej rzeczywistości – PZPR, ZOMO, petycja, cenzura, antysemityzm, strajk okupacyjny, a także dokonać własnej oceny nt. relacji państwo – obywatele. Bohaterami filmu byli studenci Hania i Janek, którzy pomimo różnorodnych środowisk, z których się wywodzą zakochali się w sobie bez pamięci. Podsumowaniem udziału w prelekcji oraz projekcji dramatu będzie realizacja scenariusza podczas godziny wychowawczej przez wychowawcę klasy.
szkoła
przedszkole
sp2zawiercie.pl
3
mar
2025
Więcej
szkoła
sp2zawiercie.pl
18
lut
2025
Więcej
szkoła
przedszkole
sp2zawiercie.pl
14
lut
2025
Więcej
szkoła
przedszkole
sp2zawiercie.pl
24
sty
2025
Więcej
przedszkole
sp2zawiercie.pl
1
lut
2025
Więcej
szkoła
sp2zawiercie.pl
7
lut
2025
Więcej
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.